Beograd — Prvi dan korišćenja Pupinovog mosta bio je potpuno predvidljiv.
Brojni građani u obilasku, gust saobraćaj, pogotovo teretni, pun autobus na liniji 85, ali i radnici koji nastavljaju izgradnju pristupne saobraćajnice ka Pančevačkom putu. Posle perioda privikavanja, iz Grada najavljuju kažnjavanje vozača kamiona u tranzitu ako se po navici zapute ka centru.
Prethodni put kada se merilo prolazno vreme preko Dunava, bila je 1935. godina i bio je Pančevac. Sada Zemun i Borču dele minuti, a prognoza za početak glasi: Pupinov most dnevno će prelaziti oko 15.000 vozila.
Most je dobio i prvu GSP liniju. 85 od Banovog brda do Borče putuje sat i 15 minuta.
Izmeštanje teretnog i tranzitnog saobraćaja iz centra Beograda, pre svega, Karađorđeve i Ulice kneza Miloša, počeće naredne nedelje. Za početak kamioni će biti vraćani na Pupinov most i neće biti kažnjavani, a posle privikavanja na tu novu trasu, Grad će od policije tražiti postupanje po Zakonu. Obilazak i zagledanje mosta trajaće još neko vreme.
Posle pauze zbog svečanog otvaranja, radnici odmah nastavljaju gradnju tzv. Severne tangente. Pupinov most je praktično jedan od devet mostova na toj trasi, i od ukupno 21 kilometar, između Zemuna i napuštanja prestonice ka Pančevu, za sada je završeno pola posla.
A za jedinu, kako ju je javnost ocenila, besmislenu stvar, nadležni tvrde da je urađena prema planu.
Na mestu gde se završava biciklistička staza, predviđena je raskrsnica, sa semaforom i pešačkim prelazom, tj. staza će svoj nastavak dobiti kada se, u godinama koje slede, završi i taj deo projekta.