Konstrukcija ulegla za 15 centimetara. Razlog-pucanje “češlja” koji spaja kolovozne trake. Kolona vozila do Borče.
Kolona vozila bila je dugačka nekoliko kilometara – od Borče do mosta, jer su saobraćajci u pravcu grada vozila propuštali jednom trakom. Razlog – pucanje „češlja“ koji spaja dve kolovozne trake. Konstrukcija Pančevačkog mosta je spala sa ležišta stuba, zbog čega je došlo do “denivelacije kolovoza za petnaest centimetara”. Pancevački most je jedini most preko Dunava na teritoriji Beograda. Podizanje konstrukcije mosta je planirano za 16 časova. Ceo Pančevački most u Beogradu trebalo bi da bude otvoren za saobraćaj najkasnije do sutra ujutru, najavio je ranije danas v.d. generalnog direktora Puteva Srbije Zoran Drobnjak. On je kazao da će na tom delu mosta biti stalno prisutna i saobraćajna policija kako vozači ne bi prebrzo vozili.
“Privode se kraju radovi koji utiču na saobraćaj, a najverovatnije će u smeru prema Beogradu biti postavljena dva ležeća policajca, a dok radovi potpuno ne budu završeni ostaće ograničenje brzine do 40 kilometara na čas”, rekao je Drobnjak Tanjugu.
Alternativni pravci
– Najbliži alternativni most je u Smederevu, ka Kovinu (55km)
– Pored njega je i most kod Novog Sada (70 km)
– Čamac – najbrže prevozno sredstvo
– Za kraj 2013. predviđena izgradnja mosta Borča-Zemun, koji će biti najbliža alternativa